Iako je izmjena kočione tekučine jeftin i jednostavan zahvat ,većina vozača, a i servisa ne obraća pažnju na tu problematiku. Kočiona tekućina zbog svojih specifičnih svojstava (higroskopnosti), podložna je apsorpciji vlage iz zraka. Iako se radi o zatvorenom sustavu, u praksi redovito dolazi do prodora vlage iz okoline pa se nakon 2 do 3 godine znatno smanjuje efikasnost kočnica.
Izmjena kočione tekućine nikako nije nepotrebna investicija, jer je ona važan čimbenik sigurne vožnje.
Zanimljivo je znati da kočiona tekućina nije ulje i da ju kao takvu većina naftnih kompanija niti ne proizvodi, već ga kupuju od specijalista za kočnice, kao što je npr. BOSCH,DELPHI,…
Nakon nekoliko uzastopnih jačih kočenja trenjem dolazi do povećanog zagrijavanja kočionog sistema u kojem je smještena kočiona tekućina te uslijed porasta njene temperature postoji mogućnost (vrenja) stvaranja tzv. parnog čepa u kočionom sustavu. To se manifestira propadanjem nožne kočnice i smanjenog učinka kočenja (naročito pri vožnji nizbrdo ili učestalom i agresivnom kočenju).Zato većina proizvođača vozila preporuča izmjenu kočione tekućine svake 2 godine ili oko 30.000 km.Po potrebi i prije što ovisi i o povišenom indeksu vlage u zraku tokom godine .
Zato mi u našem servisu svaki puta prilikom redovitog servisa besplatno testiramo vašu kočionu tekućinu, te vam je i mijenjamo po potrebi zbog vaše sigurnosti.
Važno : Ne pristajte nikada i ni po koju cijenu da vam samo nadoliju novu kočionu tekućinu u za to postojeći spremnik (bez da vam prozrače kompletan sistem) kako bi vi momentalno mogli proći na tehničkom pregledu.Svrha promjene je izmjena ulja u kočionim cilindrima i cjevovodima, a ne samo u spremniku.