U koliko vozilo ne udovoljava kriterijima na eko testu ono neće moći proći tehnički pregled dok se ne otklone nedostaci koji izazivaju takvo stanje. Kriterij ispitivanja na eko testu nije isti za sve automobile, jer je posve jasno da se stariji automobili sa karburatorom po tehničkim karakteristikama ne mogu mjeriti sa automobilima novijeg godišta u pogledu ekologije. Zato je napravljena kategorizacija u koju će ući vozila s obzirom na sustav napajanja gorivom.
Može se činiti da motor normalno radi i da nema nikakvih anomalija, međutim podaci dobiveni mjerenjem omjera ispušnih plinova mogu vrlo jasno ukazati da pojedini elementi ne rade kako treba, (da su dotrajali te ih treba zamijeniti kako ne bi oštetili sam motor ili katalizator)
Najčešće uzroke tog stanja treba tražiti u neispravnom radu:
– senzora kisika (lambda sonde),
– senzora temperature rashladne tekućine, mjeraču protoka zraka, potenciometru leptirastog ventila, neispravnim (zaprljanim) injektorima i raznim drugim neispravnostima ovisno o tipu vozila.
Ako se kvar na vrijeme otkloni, onda su i štete manje. Jedan kvar može izazvati oštećenja drugih vitalnih dijelova motora.
Ako niste znali, neispravni senzor kisika (lambda sonda može izazvati trajno oštećenje pa čak i raspadanje ) katalizatora u intervalu od samo 5000 km. Odgađanje popravaka se ne isplati.
U našem servisu posjedujemo vrlo kvalitetan i precizan uređaj za testiranje i popravak ispravnosti EKO sistema.
On sam prepoznaje loš elemenat eko sistema ( na koji nam tada skreće pažnju) samo po omjeru ispušnih plinova koji izlaze iz ispušne cijevi nekog vozila (analizirajući ih)
Njime možemo još :
Ispitati stanje katalizatora, stanje senzora kisika (sonda), stanje dihtunga glave motora, nepropusnost ispušnog sistema,…