Servis klime sa zamjenom plina,ulja u kompresoru,punjenjem uv boje za eventualno propuštanje i dezinfekcija klime ozonom GRATIS-SVE ZA 300 KN. Malo koji vlasnik automobila zna kako funkcionira klima uređaj na vozilu, međutim to je manje važno. Puno važnije bi bilo da Vi kao vlasnik vozila znate kako i kada se klima uređaj redovito servisira. Iz našeg iskustva i kontakata sa strankama došli smo do zaključka da izuzetno mali broj ljudi zna kada i kako se klima uređaj servisira.
Najčešće se u servis odlazi kada klima uređaj prestane raditi.
Treba znatida se redoviti servis klime radi svake 2 godine iako klima uređaj radi normalno. Proizvođači klima uređaja upozoravaju da se to radi iz više razloga:
Svake se godine količina rashladnog plina gubi za 3 – 8 %
U sistemu se pojavljuje vlaga koja oštećuje pojedine dijelove(vlaga se smrzava u vodu nižeg tlaka.)
Ulje koje služi za podmazivanje sistema tada gubi na kvaliteti i moglo bi doći do oštećenja vitalnih dijelova jer dio sistema radi pod tlakom od 18 bar-a.
Prilikom redovnog servisa u našem servisu ,taj posao će za vas odraditi naš potpuno automatizirani uređaj sa 100 % preciznosti od početka pa do kraja procesa bez potrebe za našom intervencijom.
• Rashladni plin se vadi iz sustava te se u reciklatoru s njega skida vlaga
• Prilikom servisiranja sistema izvlači se staro ulje te UV boja Te dvije stvari uređaj automatski razdvaja od plina i baca u posebni spremnik za smeće (gornja boca je novo ulje i uv boja a donja boca je staro izvađeno ulje i uv boja koja se baca).
• Tada prikazuje koliko je točno u gramima čega izvadio (IMA UGRAĐENU DIGITALNU VAGU)
• Zamjeni se freonski filter po potrebi
• Sustav se vakumira tako dugo dok uređaj ne i zvuče svu vlagu iz sistema
• Uređaj tada napravi podtlak u sistemu vrijednosti -1 bar i drži tako sistem pod tim vakumom sljedećih 15 minuta da bi se uvjerio da se tlak neće mijenjati.(što bi značilo da je sistem propustan tj.u kvaru i treba popravak.)
• Ako je sve u redu uređaj tada izvaže točno određene nove količine plina,ulja i UV-boje u gramima koje su različite za svaki sistem klima uređaja (uređaj ima svoju bazu podataka za sve tipove klima sistema koji se ugrađuju u motorna vozila.)
• Sada ubaci tako pripremljenu trokomponentnu mješavinu u sistem.
• UV-boja služi kao indikator eventualnog propuštanja sustava, jer se pomoću specijalne opreme (UV lampa i specijalne naočale) može ustanoviti na kojem dijelu sustav propušta. To može biti na cjevovodu, kondenzatoru, kompresoru, isparivaču ili na nekom spoju. Svakoj stranci koja odluči kod nas od servisirati svoj klima uređaj još možemo ponuditi kompletnu dezinfekciju unutarnjeg ventilacijskog prostora,kako bi otklonili razne neugodne mirise ( koji se osjete prilikom paljenja i ćešće gašenja klima uređaja.)
Važno
Nikada ne dopunjujte samo plin (kod majstora koji će vam to uraditi u pola cijene) jer će u sistemu i dalje ostati staro ulje i vlaga ( zbog toga se baš i mora raditi servis) koji će vam ubrzo oštetiti kompresor (kvar od 3-6 tisuća kuna) .
Ne može se znati koliko je grama plina u sistemu ako se samo nadopunjava. Ako ga je premalo-neće dosta hladiti, a ako ga je previše oštetit će se kompresor ili elektromagnetska spojka uslijed povećanog opterećenja ( vidi sliku desno ,sa specifikacijom u gramima za pojedine modele vozila) . Nema svako vozilo istu (vrstu ) i količinu plina ,ulja i uv boje u sistemu hlađenja. (vidi sliku dolje )
Test sistema hlađenja nakon servisa klima sustava
Ako na ovaj način kod nas servisirate klima sistem u svom vozilu, ulažete u preventivu koja garantira dugotrajnost i pouzdanost sistema .
SERVIS KLIMA UREĐAJA JE POSTUPAK KOJI TRAJE CCA 25 MIN PA NE MORATE OSTAVLJATI VAŠE VOZILO VEĆ PO ŽELJI PRIČEKATE